VAREN NAKUP

15-dnevna garancija

PREIZKUSITE STOLE

Obiščite nas v salonu

RADI SVETUJEMO

01 428 90 80 / 068 628 039

Splošni pogoji

    1. Osnovni podatki o ponudniku

Poslovni naslov:

Pisarniški stoli Pivk d.o.o.
Zlatek 15
1000 Ljubljana

Družba Pisarniški stoli Pivk d.o.o., Ljubljana je vpisana v Sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani pod reg. številko 2008/33810 in z osnovnim kapitalom 7.500 EUR.

Družba Pisarniški stoli Pivk d.o.o. je davčni zavezanec za DDV.

ID št. za DDV: SI 21617554

Matična številka:   3413578000

IBAN:  SI56 6100 0000 5136 594 (DELAVSKA HRANILNICA d.d.)

 

  1. Sklenitev pogodbe

Ti Splošni pogoji predstavljajo pogodbene določbe med Pisarniškimi stoli Pivk in vsakim posameznim potrošnikom oziroma kupcem, ki blago naroča preko spletne strani www.pivk.si ter so v vsakokrat veljavni različici dosegljivi na spletni strani https://pivk.si/splosni-pogoji/. Pisarniški stoli Pivk delujejo v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije, predvsem pa v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), s priporočili GZS, Splošne uredbe o varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Potrošnik na spletni strani izbere izdelek, mu določi barvo in vrsto oblazinjenja, določi še količino ter  klikne »dodaj v košarico«. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Predno kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila v Košarici, na podlagi katerega lahko preveri izbrano blago, ki ga je dodal v košarico. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi. Če naročila ne želi oddati, lahko spletno stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

Ko izbere vse izdelke, klikne na polje »Nadaljuj na blagajno«. Tam uporabnik (kupec) vnese vse zahtevane podatke ali se prijavi z že obstoječim računom. Potrošnik lahko ponovno pregleda in spremeni svoje naročilo, nato izbere načina dostave. Vse navedene cene vsebujejo DDV. Spodaj je povezava do Splošnih pogojev in Pisarniški stoli Pivk svetujejo, da si potrošnik prebere in shrani kopijo teh Splošnih pogojev. Po izvedbi naročila, bo potrošnik prejel elektronsko sporočilo, v katerem bo obveščen, da je bilo njegovo naročilo uspešno ustvarjeno.  Prikazane bodo vse podrobnosti naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). To elektronsko sporočilo predstavlja potrditev, da so izpolnjeni vsi predpogoji za nadaljnjo obdelavo naročila s strani Pisarniških stolov Pivk.

Ko Pisarniški stoli Pivk pripravijo pošiljko in jo pošljejo po kurirju ali je dosegljiva na prevzemnem mestu, bo potrošnik o tem obveščen z elektronskim sporočilom ali pa telefonskim klicem.

 

Pogodba traja, dokler niso izpolnjene pravice in obveznosti pogodbenih strank po pogodbi. Blago lahko naročajo samo polnoletne osebe. Pri Pisarniških stolih Pivk si prizadevamo, da bo blago, prikazano na spletni strani, na voljo v dogovorjenem času in v zadostnih količinah. V primeru, da zaradi izrednih okoliščin kakšno blago ne bi bilo več dobavljivo, bo kupec o tem obveščen pravočasno.

Izvod pogodbe (naročilo in račun) prejme vsak kupec po e-pošti. Oboje pa se hrani tudi na trajnem nosilcu podatkov pri podjetju Pisarniški stoli Pivk.

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

  1. Plačilo in dostava

Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine:

  • Plačilo po predračunu (neposredna bančna transakcija)
    po oddaji naročila vam bomo poslali predračun, ki ga lahko poravnate preko spletne banke ali kot položnico na banki ali pošti.
  • Plačilo po povzetju
    kupnino plačate po prejemu vašega naročila transportni službi GLS, Pošti Slovenije, …

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati. Z oddajo naročila se kupec strinja, da se mu izda elektronski račun, ki vsebuje vse predpisane podatke v skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost.

Naročene izdelke dostavljamo na sledeče načine:

  • Pošta Slovenije
    za dostavo po Sloveniji uporabljamo storitve GLS in Pošte Slovenije.
  • Osebni prevzem v salonu Pisarniški stoli Pivk
    naročeno blago lahko prevzamete (ob predhodnem obvestilu o pripravljenosti) v našem salonu na naslovu Zlatek 15 v Ljubljani, od ponedeljka do petka, med 8:00-16:00 uro..
  • Posebna dostava
    Za večja naročila vam pošljemo ponudbo z navedenimi stroški transporta, ki se obračunajo glede na željeno lokacijo dostave.

Strošek dostave ni vključen v ceno izdelka in se obračuna posebej.

Cena dostave do vrat:

  • 15,00 EUR za kos (DDV vključen) za dostavo v Sloveniji,
  • 30,00 EUR z DDV … za manjši paket nakladalnih konferenčnih stolov (dostava samo v Sloveniji)
  • za večja naročila vam pošljemo ponudbo z navedenimi stroški transporta, ki se obračunajo glede na željeno lokacijo dostave.

Čas odpošiljanja:

  • V kolikor je artikel na zalogi, ga odpošljemo v 2-4 dneh.
  • Pri izdelavi po naročilu je dobavni rok od 15 – 45 dni.
  • V kolikor je dobavni rok daljši bo kupec obveščen.

V naši spletni trgovini lahko državljani republike Slovenije kot drugih držav EU naročajo naše izdelke, ki jih ponujamo, vendar pa imamo omejitev glede dostave, saj je le-ta omejena na državo Slovenijo, saj v druge države EU naših izdelkov ne pošiljamo.

 

  1. Poškodbe pri dostavi blaga

Kupec je ob prevzemu blaga dolžan natančno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru kakršnih koli vidnih poškodb na embalaži je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavno službo, preko katere je blago prejel in narediti prijavo pri dotični dostavni službi ter o tem obvestiti tudi prodajalca (stoli@pivk.si).

Za lažje reševanje reklamacij obvezno fotografirajte poškodbo/e.

 

  1. Vračilo blaga

Kupec ima pravico do vračila blaga brez navedbe razloga za svojo odločitev (134. člen ZVPot) v roku štirinajst (14) dni od datuma prevzema blaga. Pred začetkom postopka vračila kupljenega blaga mora kupec pisno obvestiti prodajalca na elektronski naslov stoli@pivk.si.

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu za vračilo blaga (OBRAZEC ZA VRAČILO/ZAMENJAVO  BLAGA) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od nakupa. Obrazec ali jasna izjava se pošljeta na elektronski naslov stoli@pivk.si. Lahko se priloži tudi fotokopijo računa, ni pa obvezno. Po vračilu se blago pregleda in oceni ali ustreza vsem kriterijem vračila izdelka.

V skladu z določili 143. člena ZVPot-1 v primeru odstopa od pogodbe prodajalec najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Nakazilo vrednosti kupljenega blaga (vključno s poštnino) se nakaže na račun kupca, iz katerega je bil nakup opravljen.

Najkasneje v roku štirinajstih (14) delovnih dni po prejemu in pregledu blaga bomo kupcu kupnino vrnili.

V primeru, da je vrnjen izdelek poškodovan ali ima sledi obrabe, se naredi zapisnik, kjer se oceni vrednost škode.  V soglasju s kupcem se vrednost povzročene škode lahko tudi odračuna od vrednosti  kupnine.

Kupljeno blago, ki ga želite vrniti, pošljite na naslov:

PISARNIŠKI STOLI PIVK d.o.o.
Zlatek 15
1000 Ljubljana

Kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

 

  1. Garancija

Podjetje nudi 2-letno zakonsko jamstvo od datuma nakupa. Ob prejemu računa za nakup, kupec prejme tudi garancijski list.

Kaj krije garancija:

Garancija krije stvarne napake pri izdelavi in napake v materialu kot npr.: premični deli s funkcijo premikanja in nastavljanja (nastavitev naslona, ledvene opore, sedeža, vzglavnika in ročnih opiral), konstrukcija ogrodja, nepravilno delovanje mehanizma, dvižnega mehanizma (plinski dvižnik), kolesa.

Česa garancija ne krije:

Garancija ne krije poškodb, ki so nastale zaradi:

  • nepravilne ali malomarne rabe, vključno z zlorabo
  • nepooblaščenih posegov
  • mehanskih poškodb in preobremenitev
  • zunanjega udarca (padec ali udarec)
  • uporabe neoriginalnih delov
  • nepravilne montaže
  • redne obrabe (npr. vidne na blagu)
  • nerednega ali nepravilnega vzdrževanja
  • neupoštevanja navodil za uporabo
  • višje sile

Garancija prav tako ne krije razstavljenih, delno razstavljenih ali z neoriginalnimi deli popravljenih stolov, ki so jih poskušale popraviti nepooblaščene osebe.

 

Pravice potrošnika (97. člen ZVPot-1):

(1) Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

(2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

(3) Če proizvajalec v roku iz prvega odstavka tega člena in prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

(4) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

(5) Ne glede na prvi, drugi in tretji odstavek tega člena lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

(6) Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.

(7) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.

(8) Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

(9) Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

 

Uveljavljanje garancije

V primeru uveljavljanja garancije nas mora kupec obvestiti na e-naslov stoli@pivk.si in skupaj s stolom predložiti tudi račun.

Vse reklamacije urejamo v naših prostorih:
PISARNIŠKI STOLI PIVK d.o.o., Zlatek 15, 1000 Ljubljana
E-pošta: stoli@pivk.si
Tel.: 01 428 90 80

7. Reklamacije

V primeru reklamacije izdelka nas pisno obvestite na naslovu stoli@pivk.si

O postopku reševanja reklamacije vas bomo pisno obvestili najkasneje v roku petih (5) delovnih dni po prejemu obvestila o reklamaciji.

 

8. Odgovornost za skladnost blaga

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:

  1.  ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
    2.    je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik o tem pisno seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, Pisarniški stoli Pivk pa so s tem soglašali;
    3.    je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
    4.    je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
    (v nadaljevanju vse skupaj: subjektivne zahteve za skladnost blaga)

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka mora blago tudi:
1.    ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
2.    biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki so jih Pisarniški stoli Pivk dali na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
3.    biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno in
4.    biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če Pisarniški stoli Pivk dokažejo, da:
–    za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
–    je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana ali
–    javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
(v nadaljevanju vse skupaj: objektivne zahteve za skladnost blaga)

Pisarniški stoli Pivk ne odgovarjajo za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če so Pisarniški stoli Pivk potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost blaga, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvedejo ali so zanjo odgovorni Pisarniški stoli Pivk, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga. Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki so jih zagotovili Pisarniški stoli Pivk, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. ZVPot-1, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu s tem poglavjem pogojev poslovanja, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.

Pisarniški stoli Pivk odgovarjajo za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (v nadaljevanju: jamčevalni rok).

Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko Pisarniški stoli Pivk in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti Pisarniških stolov Pivk kot prodajalca, kot bilo predhodno opredeljeno v predhodnih dveh odstavkih tega člena, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.

S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti Pisarniških stolov Pivk kot prodajalca za neskladnost blaga, kot je opredeljena v zgornjih odstavkih tega člena. Pogodbena določba, ki nasprotuje navedenemu, je nična.

Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če Pisarniški stoli Pivk kot prodajalec dokažejo drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil Pisarniške stole Pivk, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega člena, upravičen da:
1.    zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
2.    zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Obe pravici prenehata v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler Pisarniški stoli Pivk ne izpolnijo svoje obveznosti iz tega člena. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero Pisarniške stole Pivk obvesti o svoji odločitvi. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od Pisarniških stolov Pivk zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka skladno s tem odstavkom.

Potrošnik lahko od Pisarniških stolov Pivk zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko Pisarniški stoli Pivk obvestijo o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Navedeni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje Pisarniški stoli Pivk  obvestijo potrošnika pred potekom roka navedenega v tem odstavku. Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če Pisarniški stoli Pivk nosijo tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
–    je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
–    izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka tega člena so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

Pisarniški stoli Pivk lahko zavrnejo potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, Pisarniški stoli Pivk zamenjano blago vzamejo nazaj na lastne stroške. Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve. Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
–    Pisarniški stoli Pivk niso popravili ali zamenjali blaga ali, kadar je to ustrezno, niso končali popravila ali izvedli zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s pred prejšnjim odstavkom tega člena;
–    neskladnost obstaja, čeprav so Pisarniški stoli Pivk  poskušali vzpostaviti skladnost;
–    narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe ali
–    Pisarniški stoli Pivk so izjavili ali pa je iz okoliščin očitno, da Pisarniški stoli Pivk ne bodo vzpostavili skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero Pisarniške stole Pivk  obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik Pisarniškim stolom Pivk na stroške Pisarniških stolov Pivk  vrne blago. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosijo Pisarniški stoli Pivk.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti Pisarniške stole Pivk v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik Pisarniškim stolom Pivk sporoči osebno, o čemer mu Pisarniški stoli Pivk izdajo potrdilo. Potrošnik Pisarniškim stolom Pivk omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, Pisarniški stoli Pivk o tem pisno obvestijo potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, Pisarniški stoli Pivk potrošniku vrnejo plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, Pisarniški stoli Pivk vrnejo del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

 

 

9. Reševanje sporov

Morebitne spore bosta prodajalec Pisarniški stoli Pivk in kupec reševala sporazumno, v primeru neuspeha pa pred pristojnim sodiščem v Ljubljani.

Pisarniški stoli Pivk ne priznavajo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov se nahaja na naslednji povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

 

10. Končne odločbe

Ti Splošni pogoji začnejo veljati in se uporabljati z dnem objave na spletni strani www.pivk.si

Pisarniški stoli Pivk si pridržuje pravico, da te Splošne pogoje kadar koli spremeni.

Ljubljana, 25.05.2023

Pisarniški stoli Pivk d.o.o., Ljubljana